Mikołaj Zalasińskibaryton

    Ukończył z wyróżnieniem Akademię Muzyczną w Katowicach. Laureat wielu konkursów wokalnych, m. in. A. Didura, E. Griega. Zdobywca Nagrody im Code scratch. Jana Kiepury dla najlepszego śpiewaka operowego roku 2009 oraz Bursztynowego Pierścienia za kreację Renata w Balu maskowym Verdiego. Nominowany przez magazyn „Opernwelt” za role Makbeta w operze Verdiego i Scarpii w Tosce Pucciniego w sezonie 2010/11 앵그리버드2 더빙. Szczególnie ceniony za partie w operach Verdiego: Makbet, Nabucco, Rigoletto, Hrabia Luna w Trubadurze, Jago w Otellu, Renato w Balu maskowym, Don Carlo w Mocy przeznaczenia, Amonasro w Aidzie, Germont w Traviacie, Seid w Korsarzu, Don Carlos w Ernanim, Rodrigo w Don Carlosie, Ezio w Attyli 안드로이드 웹 동영상. Duże uznanie zdobył również jako odtwórca partii: Don Giovanniego w operze Mozarta, Eugeniusza Oniegina w operze Czajkowskiego, Króla Rogera w operze Szymanowskiego, Carlo Gerarda w Andrei Chenierze Giordano, Scarpii w Tosce, Barnaba (Gioconda Ponchiellego), Jochanaana (Salome R Download Hero Age ost. Straussa), Wotana (Złoto Renu Wagnera). Znany z pięknego verdiowskiego głosu, wyjątkowych zdolności aktorskich i charyzmy scenicznej Destiny Guardians.

    Współpracuje między innymi z wenecką La Fenice, turyńskim Teatro Reggio, operą w Zurychu, wiedeńską Kammeroper, lizbońskim Teatro Sao Carlos, Teatro Real w Madrycie, Teatro Lirico w Cagliari, New Israeli Opera w Tel Awiwie, florenckim Maggio Musicale, Teatrem Wielkim – Operą Narodową w Warszawie, a także z teatrami operowymi w Berlinie, Chicago, Tokio, Pekinie, Wiesbaden, Lozannie, Pradze, Wilnie, Dublinie, Belfaście 맥용 라인 다운로드. Przez dziesięć lat związany był z norymberskim Staatstheater, wykonując głównie repertuar verdiowski i werystyczny.

    Występował między innymi z Bawarską Orkiestrą Radiową w Monachium, Orkiestrą Regionu Avignon-Provence, a także z Harper Symphony Orchestra (Chicago) oraz z Orquestra do Norte (Amarante, Portugalia) 타이타닉 한글자막. Był gościem festiwali operowych w Bolonii, Rzymie, Portimao, Trapani, Antikenfestspiele w Trierze, Festiwalu Mozartowskiego w Roubaix (Francja), Wratislavia Cantans 스카이 캐슬 7화. Koncertował między innymi w Filharmonii Berlińskiej i tamtejszym Konzerthausie, w Bunka Kaikan w Tokio oraz w filharmonii w Abilene (Teksas) Forrest.

    Współpracował z wybitnymi dyrygentami, takimi jak: Paolo Arrivabeni, Giampaolo Bisanti, Daniele Callegari, Gabriel Chmura, Asher Fisch, Patrick Fournillier, Daniele Gatti, Valery Gergiev, Jacek Kaspszyk, Donato Renzetti, Marcello Viotti, Omer Wellber Free download to the app store. Występował w produkcjach takich reżyserów jak: David Alden, Gilbert Deflo, Peter Konwitschny, Pier Luigi Pizzi, Jean-Pierre Ponnelle, David Pountney, Adam Hanuszkiewicz, Mariusz Treliński, Krzysztof Warlikowski, Marek Weiss, Graham Vick, Franco Zeffirelli.

    W ostatnich sezonach artystycznych wystąpił jako: Hrabia Luna w nowej inscenizacji Trubadura w Teatro Lirico w Cagliari, Robert w Jolancie we florenckim Teatro del Maggio Musicale, jako Don Carlo w Mocy przeznaczenia w Augsburgu, Amonasro w Aidzie w Dubaju, Macbeth i Rigoletto w Poznaniu. Zadebiutował z dużym sukcesem w partii Wotana w Złocie Renu w norymberskim Staatstheater, gdzie występował także między innymi jako Ezio w Attyli, Jago w Otellu i Rigoletto. W Teatrze Wielkim – Operze Narodowej występował w rolach tytułowych w Nabuccu i Rigoletcie oraz zadebiutował w Erosie i Psyche Różyckiego jako Blaks. Sezon 2018/2019 otworzył kolejnym debiutem – w roli Uroka w Manru Paderewskiego, który to spektakl otrzymał nominację do International Opera Awards w kategorii „dzieło odkryte na nowo”. W latach 2019-2020 występował w Operze Narodowej jako Urok w Manru i Scarpia w nowej inscenizacji Toski, w Teatrze Wielkim w Poznaniu jako Macbeth, Rigoletto i Dżares (Paria Moniuszki w reżyserii Grahama Vicka) oraz w Teatro Lirico w Cagliari jako Ezio w Attyli. Ponadto w Filharmonii Narodowej wziął udział w koncertowym wykonaniu opery Różyckiego pt. Casanova w rolach hrabiego Waldsteina i hrabiego Branickiego.

    Sezon 2021/2022 otworzył, śpiewając tytułową partię w Nabucco Verdiego na festiwalu w Splicie oraz rolę Scarpii w premierowych spektaklach Toski Pucciniego w Operze Wrocławskiej.

    Zacznij pisać i wciśnij Enter aby wyszukać